خدمات پس از فروش

وظیفه واحد خدمات پس از فروش همانگونه که از اسمش پیداست ارسال مواردی است که در کنار پکیج ها مورد نیاز قرار می گیرد.
غالبا به ۳ دلیل دانش آموز نیاز به خدمات پس از فروش دارد.
۱- دانش آموز قطعه ای را در طول کار می سوزاند و یا خراب می کند.
۲- دانش آموز برای افزایش بار فنی و قدرتی ربات خود نیازمند قطعات اضافی و جانبی است.
۳- در بسته ربات کسری وجود دارد.
نظر به سوالات مکرر نمایندگان در مورد چگونگی نظارت بر تولید رباتها لازم به ذکر است که تمامی بردهای الکترونیکی ارسالی کاملا تست می شوند و در صورت مثبت بودن نتیجه تست به مرحله ی بعد تولید می روند.
ضمنا گیربکسها و برخی ادوات مکانیکی دیگر نیز شامل این مورد می گردند.
لازم به ذکر است زمانی که عناصر پک در داخل فوم مخصوص قرار گرفت شیرینگ پلاستیکی روی آن قرار گرفته و پک پلمپ می گردد و دوربین فیلم برداری که بالای محل تولید در لحظه نهایی قرار گرفته تصویر پک را لحظه آخر فیلم برداری نموده و سپس پک داخل بسته قرار می گیرد. فلذا کمترین میزان خطا در تولید اتفاق می افتد. با تمام این تفاسیر کانون رباتیک و خلاقیت اوج برای رفاه حال دانش آموزان و مدرسین بسته خدمات پس از فروش شامل دو عدد گیربکس، دو عدد موتور، چهار عدد چرخ و یک بسته پیچ و مهره را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان  قرار می دهد. همچنین در صورت نیاز به قطعات بیشتر، تمامی قطعات با سود کم برای دانش آوزان تهیه می گردد.
لذا برای خدمات پس از فروش مدرس می بایست آن را به مدیریت خدمات و پشتیبانی کانون گزارش نماید.